skattungbyn2013
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Flytta upp

+9
AgnesRosen
Isak Wadsö
Rebecca Winberg
MattiasmedT
lesley.darling
Jens Carlquist
solveig
viktor.karlsson
kleo_bart
13 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Flytta upp - Sida 2 Empty Sv: Flytta upp

Inlägg  Lone ons dec 05, 2012 9:57 am

..Och jag åker med Isak nån dag innan nyårsafton:)

Lone

Antal inlägg : 17
Registreringsdatum : 12-11-29

Till överst på sidan Gå ner

Flytta upp - Sida 2 Empty Bil?

Inlägg  Jens Carlquist ons dec 12, 2012 7:24 pm

viktor.karlsson skrev:Solveig och Agnes verkar inte kunna åka med den måndag 8 januari.

Vill:
Viktor
Nina
Jens
Mattias

åka i den bilen? Glömmer jag någon Göteborgare?

Vi kan väl spika den dagen och säga att antingen har jag en bil eller så hyr vi en. Släp hyr vi.

Kanske kan Solveig och Agnes skeppa saker med Isak så han får hjälp med sin hyrkostnad också? Om han ändå åker via Göteborg.
Kan ju även bli trångt i släpet med 6 personers saker, eller? Jag har svårt att uppskatta och vet inte hur mycket grejer folk tänkt ta med sig.

Question

Viktor, blir det så att du har en egen bil eller är planen att hyra? Undrar med tanke på att jag har lite grejer stående i en kompis källare i en annan del av stan och det vore skönt att kunna hämta det till mitt rum någon dag innan flytten så att jag kan sortera ut bland alla pinaler. Så om du har tillgång till en bil även dagarna före flytten så vore det guld om det gick att låna den en sväng i förväg Smile

Jens Carlquist

Antal inlägg : 17
Registreringsdatum : 12-10-29

Till överst på sidan Gå ner

Flytta upp - Sida 2 Empty Sv: Flytta upp

Inlägg  solveig fre dec 14, 2012 1:46 pm

Agnes! Kommer du att fara från göteborg? Närdå? Jag slutar skolan den 11e så någon gån g efter det tänkte jag ta mig uppåt. vi kanske kan slå våra påsar ihop. sist jag kikade på sj kostade den tvåhundranånting på lördagen den 12e. Hur låter det??

solveig

Antal inlägg : 7
Registreringsdatum : 12-10-30

Till överst på sidan Gå ner

Flytta upp - Sida 2 Empty Den 27e

Inlägg  Isak Wadsö tor dec 20, 2012 6:39 am

Hej hej
Jag tänkte uppdatera lite om min flytt. Jag och Lone kör upp från Malmö/Lund den 27e. Vi kör med släp förbi Göteborg och tar Solveigs grejer.

Jag har väldigt svårt att uppskatta hur mycket som ryms i ett släp. Jag har rätt så mycket grejer och lite möbler, så jag misstänker att släpet och bilen kan bli fulla med mina, Lones och Solveigs grejer. Kan inte lova plats till någon annan, men någon skulle kunna vara redo med några lådor om det skulle vara så att vi har plats över när vi lastat in Solveigs saker på förmiddagen den 27:e.

Isak

Isak Wadsö

Antal inlägg : 10
Registreringsdatum : 12-11-05

Till överst på sidan Gå ner

Flytta upp - Sida 2 Empty Finns plats för saker från GBG?

Inlägg  ToveH fre dec 28, 2012 9:54 am

Hej hej på er:)

Tove Hägersand heter jag och är nog senaste tillskottet till kursen tror jag. Har nu uppdatera mig om vad ni diskuterat och planerat, himla bra att detta forum finns för nu känner jag att jag har lite mer koll på läget;) Kändes ju lite tråkigt att inte få ha varit med på förmötet...

Bor i Göteborg och undrar om det finns någon plats i släpet som körs därifrån? Är det fastställt hur och när? Mig själv får jag transportera upp på annat vis. Har nog inte så mycket grejor men några bananlådor vore schysst att få med mot en del av kostnaden.

Vi ses snart, ska bli så spännande <3

ToveH
ToveH

Antal inlägg : 8
Registreringsdatum : 12-12-28

Till överst på sidan Gå ner

Flytta upp - Sida 2 Empty Sv: Flytta upp

Inlägg  Hedvig Jansson fre dec 28, 2012 10:11 am

ToveH skrev:Hej hej på er:)

Tove Hägersand heter jag och är nog senaste tillskottet till kursen tror jag. Har nu uppdatera mig om vad ni diskuterat och planerat, himla bra att detta forum finns för nu känner jag att jag har lite mer koll på läget;) Kändes ju lite tråkigt att inte få ha varit med på förmötet...

Bor i Göteborg och undrar om det finns någon plats i släpet som körs därifrån? Är det fastställt hur och när? Mig själv får jag transportera upp på annat vis. Har nog inte så mycket grejor men några bananlådor vore schysst att få med mot en del av kostnaden.

Vi ses snart, ska bli så spännande <3


Trevligt! Hej Tove!
Hedvig Jansson
Hedvig Jansson

Antal inlägg : 32
Registreringsdatum : 12-10-30

Till överst på sidan Gå ner

Flytta upp - Sida 2 Empty Sv: Flytta upp

Inlägg  MattiasmedT lör dec 29, 2012 6:29 pm

ToveH skrev:Hej hej på er:)

Tove Hägersand heter jag och är nog senaste tillskottet till kursen tror jag. Har nu uppdatera mig om vad ni diskuterat och planerat, himla bra att detta forum finns för nu känner jag att jag har lite mer koll på läget;) Kändes ju lite tråkigt att inte få ha varit med på förmötet...

Bor i Göteborg och undrar om det finns någon plats i släpet som körs därifrån? Är det fastställt hur och när? Mig själv får jag transportera upp på annat vis. Har nog inte så mycket grejor men några bananlådor vore schysst att få med mot en del av kostnaden.

Vi ses snart, ska bli så spännande <3


Hej och välkommen ombord, Tove! Jag ska åka med upp i bilen från Göteborg och jag kan bara anta att det ska finnas plats i släpet. Det är viktor som håller i remmarna när det gäller det. Hans nummer är: 0737 533386
MattiasmedT
MattiasmedT

Antal inlägg : 34
Registreringsdatum : 12-10-31
Ålder : 41
Ort : Göteborg. För tillfället.

Till överst på sidan Gå ner

Flytta upp - Sida 2 Empty Sv: Flytta upp

Inlägg  ToveH lör dec 29, 2012 10:41 pm

Mattias, Jag tror ert släp redan är fullt tyvärr:( har haft kontakt med Viktor på facebook. Å Isak, du har redan kört upp ditt lass antar jag?? Hmm får klura lite hur jag ska få upp mina kartonger...
ToveH
ToveH

Antal inlägg : 8
Registreringsdatum : 12-12-28

Till överst på sidan Gå ner

Flytta upp - Sida 2 Empty skjutsen

Inlägg  lesley.darling sön dec 30, 2012 9:04 pm

Hey allihopa! Jag kommer till Mora järnvägsstation 12/1, kl 13.35. Jag skrev till Anders också, men om nån har en bil och vill hämta mig... jag skulle vara jätte tacksam!

Vi ses snart!

-L
lesley.darling
lesley.darling

Antal inlägg : 16
Registreringsdatum : 12-10-30

Till överst på sidan Gå ner

Flytta upp - Sida 2 Empty Sv: Flytta upp

Inlägg  Isak Wadsö sön dec 30, 2012 9:54 pm

Hej Lesley!
Jag kan hämta dig på järnvägsstationen. Vi kan skicka något mer meddelande när det närmar sig så att jag inte glömmer det.

Isak

Isak Wadsö

Antal inlägg : 10
Registreringsdatum : 12-11-05

Till överst på sidan Gå ner

Flytta upp - Sida 2 Empty Sv: Flytta upp

Inlägg  lesley.darling sön dec 30, 2012 10:22 pm

Isak Wadsö skrev:Hej Lesley!
Jag kan hämta dig på järnvägsstationen. Vi kan skicka något mer meddelande när det närmar sig så att jag inte glömmer det.

Isak

Tack så så mycket!!!!!! Very Happy Very Happy
lesley.darling
lesley.darling

Antal inlägg : 16
Registreringsdatum : 12-10-30

Till överst på sidan Gå ner

Flytta upp - Sida 2 Empty Skjuts från Orsa på torsdag kväll

Inlägg  ToveH sön jan 06, 2013 9:02 pm

Jag kommer att få skjuts från Göteborg upp till Orsa på torsdag men har ej möjlighet att komma ända fram till byn. Finns det någon räddande ängel som skulle kunna hämta mig, min ryggsäck och typ 4 banankartonger i Orsa på torsdag kväll/natt. Beräknas vara där ca kl.23-24....
ToveH
ToveH

Antal inlägg : 8
Registreringsdatum : 12-12-28

Till överst på sidan Gå ner

Flytta upp - Sida 2 Empty Sv: Flytta upp

Inlägg  Lone sön jan 06, 2013 9:31 pm

ToveH skrev:Jag kommer att få skjuts från Göteborg upp till Orsa på torsdag men har ej möjlighet att komma ända fram till byn. Finns det någon räddande ängel som skulle kunna hämta mig, min ryggsäck och typ 4 banankartonger i Orsa på torsdag kväll/natt. Beräknas vara där ca kl.23-24....

Vi fixar't! Smsa Isak på dagen och påminn bara:)

Lone

Antal inlägg : 17
Registreringsdatum : 12-11-29

Till överst på sidan Gå ner

Flytta upp - Sida 2 Empty Sv: Flytta upp

Inlägg  ToveH sön jan 06, 2013 9:36 pm

Lone skrev:
ToveH skrev:Jag kommer att få skjuts från Göteborg upp till Orsa på torsdag men har ej möjlighet att komma ända fram till byn. Finns det någon räddande ängel som skulle kunna hämta mig, min ryggsäck och typ 4 banankartonger i Orsa på torsdag kväll/natt. Beräknas vara där ca kl.23-24....

Vi fixar't! Smsa Isak på dagen och påminn bara:)

Åh, underbara ni <3
superdupertacktacktack!!
ToveH
ToveH

Antal inlägg : 8
Registreringsdatum : 12-12-28

Till överst på sidan Gå ner

Flytta upp - Sida 2 Empty Sv: Flytta upp

Inlägg  Hedvig Jansson mån jan 07, 2013 1:59 pm

Snart kommer också jag! På lördagen den 12:e. Fint skare bli! Smile Kram på er alla!
Hedvig Jansson
Hedvig Jansson

Antal inlägg : 32
Registreringsdatum : 12-10-30

Till överst på sidan Gå ner

Flytta upp - Sida 2 Empty Sv: Flytta upp

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet