skattungbyn2013
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Önskemål kring utbildningsupplägg, aktiviteter etc

+9
lesley.darling
Isak Wadsö
Rebecca Winberg
Lone
MattiasmedT
kleo_bart
Hedvig Jansson
solveig
Admin
13 posters

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Önskemål kring utbildningsupplägg, aktiviteter etc - Sida 2 Empty Sv: Önskemål kring utbildningsupplägg, aktiviteter etc

Inlägg  Ninah lör jan 05, 2013 10:39 pm

erik härstedt skrev:
MattiasmedT skrev:
lesley.darling skrev:Jag brukar meditera... om ni vill, kanske vi kan skapa en meditation grupp eller nånting!

I'm in! Very Happy

låter super!! jag håller på med en del bön och har vana att meditera som jag gärna plockar upp igen kan en del yoga också så vi sånt kan vi också ha i mediationscirkeln.

Jag hänger gärna på Smile
Ninah
Ninah

Antal inlägg : 7
Registreringsdatum : 12-11-08

Till överst på sidan Gå ner

Önskemål kring utbildningsupplägg, aktiviteter etc - Sida 2 Empty Sv: Önskemål kring utbildningsupplägg, aktiviteter etc

Inlägg  ToveH sön jan 06, 2013 8:50 pm

Ninah skrev:
erik härstedt skrev:
MattiasmedT skrev:
lesley.darling skrev:Jag brukar meditera... om ni vill, kanske vi kan skapa en meditation grupp eller nånting!

I'm in! Very Happy

låter super!! jag håller på med en del bön och har vana att meditera som jag gärna plockar upp igen kan en del yoga också så vi sånt kan vi också ha i mediationscirkeln.

Jag hänger gärna på Smile

Yoga definitivt! Jag hade redan planerat att köra yoga i fina stora salen i bottenvåningen på Prästgården:) Har lärarutbildning i hatha yoga men den egna yogapraktisen går mer och mer åt skön yin yoga <3
ToveH
ToveH

Antal inlägg : 8
Registreringsdatum : 12-12-28

Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet