Hej och boendeundran!
4 posters
Sida 1 av 1
Hej och boendeundran!
Hej alla Nya bekantskaper! Vad kul och spännande det ska bli att träffa er alla snart.
Jag var ju inte på förmötet så jag blev instoppad i "tallgläntan" eller vad det heter. Jag vet inte om jag är helt till freds med att vara så avsides ( även om det säkert har sina fördelar med). Jag har hört att det finns rum över i prästgården, äppelbo och ställan. Stämmer det och kan jag i så fall paxa ett rum i något av dessa hus? Någon som vet?
Kram på er nya vänner.
Jag var ju inte på förmötet så jag blev instoppad i "tallgläntan" eller vad det heter. Jag vet inte om jag är helt till freds med att vara så avsides ( även om det säkert har sina fördelar med). Jag har hört att det finns rum över i prästgården, äppelbo och ställan. Stämmer det och kan jag i så fall paxa ett rum i något av dessa hus? Någon som vet?
Kram på er nya vänner.
rebeckadynesius- Antal inlägg : 8
Registreringsdatum : 12-11-08
Ålder : 35
Sv: Hej och boendeundran!
rebeckadynesius skrev:Hej alla Nya bekantskaper! Vad kul och spännande det ska bli att träffa er alla snart.
Kram på er nya vänner.
Hej Rebecka!
Utöver Tallgläntan finns det förnuvarande ett ledigt rum i prästgården där Sebastian och Agnes ska bo. Lone, en tjej som nyligen blev antagen till kursen, valde att bo i äppelbo. Ångrar du dig är du välkommen till tallgläntan!
Det ska bli kul att snart få träffa dig!
Rebecca Winberg- Antal inlägg : 13
Registreringsdatum : 12-11-01
Ålder : 32
Rum i Äppelbo?
Nu ser det ju ut som så att Lina inte kommer bo med oss i Äppelbo, så vi har åter igen ett rum ledigt där
Jens Carlquist- Antal inlägg : 17
Registreringsdatum : 12-10-29
Ja, kom till Äppelbo vettja! Lina sa att hen skulle flytta till Stellans.
Lone- Antal inlägg : 17
Registreringsdatum : 12-11-29
Ja, jag hörde av Anders att det fanns plats både i äppelbo och prästgården. Jag gör er gärna sällskap i äppelbo om jag får
Kalas! Då säger vi så
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet